کبوتر فروشی

کبوتر فروشی

خرید وفروش کبوتر

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 53944
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


تصاویر کبوتر

سلام دوستان عزیز در این پست تعدادی تصویر کبوتر آماده کردم که می تونید اونها رو انتخاب کنید و برای خرید از طریق شماره همراه 09138813325با ما تماس بگیرید.

تصویر شماره 1

 

تصویر شماره 2

 

تصویر شماره 3

 

تصویر شماره 4

 

تصویر شماره 5

 

تصویر شماره 6

 

تصویر شماره 7

 

تصویر شماره8

 

تصویر شماره9

 

تصویر شماره10

 

تصویر شماره 11

 

تصویر شماره12

 

تصویر شماره13

 

تصویر شماره14

 

تصویر شماره 15



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت8:39---16 بهمن 1393
سلام
اگه این کبوتر ا مال خودت باشند خیلی قشنگند راستی بگو ببیم سار یا سوسکی ویا کله سفید بین اباجی که این روزا رو بورسه دار ی قیمت وتعداد اصلا مهم نیست دوباره سر می زم


پرآور
ساعت16:07---4 بهمن 1393
پرآور صنعت
تولید کننده انواع قفس های صنعتی بلدرچین،کبک،مرغ تزیئنی،مرغ تخمگذار و کبوتر
www.paravarsanat.ir/main
info@paravarsanat.ir
05144417200
09151700498


کبوتر دوکت پرپایی کرمان
ساعت8:53---24 مهر 1393
سلام
دوست عزیز از دیدن وبلاگ زیبای شما لدت بردم و تمایل به لینک دوطرفه با شما را دارم ......یا علی.......


سید مهدی تقوی
ساعت0:46---6 اسفند 1392
سلام رفیق...
بنده از قم هستم تازگی دارم سایت فروش کفتر زینتیم رو به روز میکنم...
اگر مایل باشید تبادل لینک کنیم.
kaftarzinati.vcp.ir هست...
به نام بزرگترین سایت فروش کفتر زینتی
اگر تبادل لینک کردید به ایمیلم یه پیام بدبد که لینکتون کنم رفیق...
باتشکر رفیق


ميثم
ساعت18:55---6 بهمن 1392
سلام اقا
كبوتر شماره 7 چند ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علیرضا تاريخ: سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:کبوتر,کبوتر سیاه,کبوتر فروشی,کبوترفروشی,کبوتربازان,کبوترپرشی,کبوتر تزئینی,کبوتر سیاه آبادانی,آبادانی,کفتر,کفتر فروشی,کفترباز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to kabotarsia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com